Hårgaälven ;)



Idag drog vi till Hårgaälven för att tiiiieeeeep de va några tjejer som skulle tälta där ;)
Vi satt tiiiep vid brasan hela tin o chilla, spelade lite fotboll med :P
Vi va Ejje Matilda.a Maja Elin Matilda.f Jag (Jesper) Danne Emil Oliver Anton.a Egh Anton.l sen lite senare kom Martina ;P
Danne Anton.a Oliver o Emil drog till Hårgaberget med.
Vi var där från tiiieeep 7 till kvart över 10, sen påvägen hem mötte vi Lisa och Sara med :D
Nu sitter vi här i garaget o trökar o kl e ca 11 :D
Tack för kvällen alla :D<333




Från utskikstornet ;)



Stekemil på Hårgaberget ;)



Oliver på Hårgaberget ;P



Emil o Anton.a xD

 

Emil o Danne




Anton.l :D



Jag (Jesper) :P





Jag igen haha xD



Jag mohahah X)



Anton.l ;D



Jag igen ....



Elin o jag :P



Jag IGEN!!! XD



Jag ;O



Jag ute på vift ;)


'
Jag igen x) Den ser photoshopppad ut men de är den inte O.o



Anton gillar o ta bilder på mej trorja :P



En på Anton!!! :D



Meeeee :P



Vackert ;) Haaha



Anton.l :P



Emil i gräset ;)



Danne ;)



Maja Elin o Emil :P



Oliver :P



Brasan o jag ;)



Fjortizdanne ;)



Egh :D



Ejje ;)



Matilda :)



Elin ;P



Maja ;D



Jag ;)



Me och Elin ;P



Matilda.a :)

Blev ingen bild på Matilda.f för hade ingen på henne x)

Och varför de är så mycke bilder på mej får ni fråga Anton.l om :D

Tack alla :D<3333


Kommentarer
Postat av: Anonym

självkär, palla lägga ut bilder på sig själv hela ti'n lxm.

2009-08-03 @ 01:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0