Näset ;)



Idag drog Jag (Jesper) Emil Oliver Larsson Danne Matilda Anton.l Anton.a Wiwwi  till Näset idag vid tiiiieeep 8tin först drog vi till Konsum o handla :P
Vi gjorde som vanligt upp en brasa, sen så rökte vi Honungsmelon o Jasmineblomma,  När vi tiiieep skulle hem så började jag må dåligt, jag spydde tiiieeeep 5 gånger, kom upp en jävla massa majs ;)
När vi kom hem kollade jag Emil Oliver Larsson Danne o Matilda på American Pie 1, länge sen man såg den :P Men de va bra ju :D Nu sitter jag här o försöker att komma på nått att skriva o klockan e ca 01:20 :)
                                                                               Tack för kvällen alla :D<333



Brinnande Pizza :D



Jag o Wiwwi :D<3



Emil o Anton.a :D



Wiwwi o halva jag ;)




Oliver :P



Meee und Ejmil ;P



Danne o Anton.a :P



Danne o Larsson ;P



Danne Oliver o Larsson ;)



Mee ;P



Oliver Anton.l o Emil ;)



Dom igen ;)

Matilda lyckades inte va me idag heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0