Sala!



Idag vakna jag vid halv 8 käkade sen drog jag till Hellagårn och åkte till Bollnäs, åkte dit med Jossan ;)
10 över 9 gick bussen till Sala med hela 1;an, vi kom fram vid 1 ca då fick vi macka o cola ;)
Efter de så delade vi upp oss i 4 grupper, vi gick till Höghöjdsbanan först men jag testade inte den, sen fick vi sitta där o kolla i 2 timmar.
Vi va sista gruppen som gick in i gruvan, vi gick in 3 och kom ut 6 ;P De va fett KALLT där inne (bara 2 grader) räckte iaf så man inte kunna röra fingrarna ;)
När vi´äntligen kon ut så åkte vi hemmåt, vi stannade till i Valbo och käka på McDonalds :P
Kom hem vid 9, Danne hämtade mej med moppen sen har jag duscha o kolla bdb och nu sitter jag här.
Hade bra :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de är bra att du åker med mig :P

2009-08-27 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0