Lan hos Danne :D



Drog till Danne kl 7 tiiiiiiiieeeeep, vi drog till Konsum dirr o köpte massa gosaker xD, sen gick ve hela vägen tbx ;O
När vi kom till Danne sen hade bögjohn kommit dit, vi fixade datorerna och internet ;) Allas utom Dannes internet funkade ;/ Men de fixade vi sen när Egh kom dit ;)
Vi började med att tiiiiiiiiiieeeeeeeeep logga in på tibia förutom jag och Oliver för vi var bannade ;@
Aja dom andra började tiiieeeeep o botta o sånt, och jag och John satt och fixade massa accounts på Gratis-Fashion.se, sen lite senare började alla andra med :D Vi fixade iaf ett varsitt par Björn Borg kalsonger ;) <3
Jag o Johnny gick o la oss vid 6tin och dom andra vid typ 7 :D Vaknade vid 12 idag iaf ;)
Tack för kvällen BOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIS :D<333



Jag (Jeppe) :D



Danne :D



Jag igen ;)



John o Oliver ;D



Egh ;P



Jag o Danne ;)



Haha cpEgh :P



Jag :P


Emil va fotograf så han fick vi inga bilder på haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0